zaterdag 4 mei 2013

Wanneer bezoek je de huisarts voor gordelroos?


Er zijn verschillende redenen wanneer je de huisarts moet bezoeken bij gordelroos. Om te beginnen breng je een bezoekje aan de huisarts wanneer je denkt dat je last hebt van gordelroos. Een huisarts kan namelijk de diagnose met zekerheid vaststellen en dan kijken wat je er aan kunt doen. Er zijn verschillende behandelingen mogelijk, het ligt er ook aan in welk stadium de gordelroos is gevorderd. Als je veel pijn hebt of juist veel jeuk, dan kunnen deze symptomen worden aangepakt. Maar wanneer de gordelroos zich in het gezicht bevindt moet je meteen naar de huisarts gaan. Het gezichtsvermogen kan namelijk aangetast worden en daarom is het belangrijk dat je hier meteen wat aan doet en het op tijd laat bekijken en behandelen. Ontdek waar je de gordelroos op kunt hebben gelopen, het kan zijn dat iemand in je omgeving besmet is zonder dat je het weet, vraag gerust rond. Geef ook aan wanneer jij het hebt dat mensen hier op letten en let ook op je hygiƫne.

De gordelroos aanpakken
Als je nu last hebt van gordelroos dan dien je ook te weten dat het gevaarlijk kan zijn voor baby’s, mensen met een lage weerstand en bij zwangere vrouwen de eerste drie maanden van hun zwangerschap. Blijf daarom bij hen uit de buurt en leg uit wat er gaande is. De blaasjes die met vocht gevuld zijn kunnen namelijk besmettelijk zijn, de besmetting is pas voorbij wanneer de blaasjes zijn ingedroogd. Ze kunnen dan wel littekens achterlaten, de kans op littekens is echter groter wanneer je alles open gaat krabben en er niet af kunt blijven. Raadpleeg daarom de arts om aan te geven dat je veel jeuk hebt en dan kan de huisarts je iets geven tegen de jeuk. In het begin denk je misschien dat de jeuk wel te hebben is, maar wanneer je er de hele dag, dus 24 uur per dag, mee zit opgescheept dan wil je er wel vanaf. Maar ook wanneer je niet kunt slapen van de jeuk of van de pijn, dan dien je naar de huisarts te gaan zodat je hier wat voor kunt krijgen. Daarnaast bij veel pijn en jeuk, de arts kan er wat aan doen als je maar op tijd gaat zodat het vanaf het begin af aan goed aangepakt kan worden.

1 opmerking:

  1. Hallo allemaal! mijn naam is Noah, ik schrijf dit artikel om het goede werk van DR AKHIGBE te waarderen, dat me onlangs heeft geholpen mijn vrouw terug te brengen die me de afgelopen 6 maanden voor een andere man heeft verlaten. Nadat ik een opmerking van een vrouw op internet had gezien die getuigde hoe ze werd geholpen door DR AKHIGBE, besloot ik ook contact met hem op te nemen voor hulp, omdat ik alleen maar wilde dat ik mijn vrouw, geluk zou krijgen en ervoor zou zorgen dat mijn kind opgroeit met zijn moeder 'ik hou van mijn vrouw'. Ik ben vandaag blij dat hij me heeft geholpen en ik kan met trots zeggen dat mijn vrouw nu weer bij me is en dat ze nu verliefd op me is als nooit tevoren. Heb je hulp nodig in je relatie, zoals het terugkrijgen van je man, vrouw, vriend, vriendin of liefde en familierelatie, dan wil ik trouwen. Kijkers die mijn bericht lezen en de hulp van DR AKHIGBE nodig hebben, moeten contact met hem opnemen via e-mail: drrealakhigbe@gmail.com Je kunt hem ook bellen of contacteren via whatsapp +2349010754824.
    Hij behandelt ook ziekten zoals HIV, HERPES, KANKER, ALS, CHRONISCHE ZIEKTE, HARTZIEKTE, LUPUS, ASTMA, DIABETEN, MAR-BURG VIRUS, HEPATITIS A EN B. ECZEMA, RUGPIJN, UITWENDIGE INFECTIE, ASTMA, MALARIA, DENGUE FEVER, BACTERIA DIARREE, RABIES, OBESITAS, INSOMNIE, PROGENITOR, MENINGITIS, ARTRITIS, EPILEPSIE, BEROEIDING, LYMFEDEM, GALLSTONE, LIK EN BORSTVERGROTING, PULMONAIRE HYPERTENSIE, PENIS EJACULARENTIE , Osteoporose, reuma, schildklier, koude en griep, nierziekte, acme. PROTOPLASMISCHE ERYSIPELAS. enz. Neem vandaag nog contact op met deze geweldige kruidenarts, de vader van de kruidenwortelkuur. via e-mail: drrealakhigbe@gmail.com of whatsApp hem +2349010754824 en word permanent genezen Hij is echt..website: https: drrealakhigbe.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen